Välkommen till...

Svensk Barnkardiologisk Förenings hemsida!

Här hittar du bl.a.  föreningens vårdprogram som stadig blir fler till antalet-besök gärna den fliken- uppgifter om ST-utbildning i barnkardiologi, Barnkardiologiska föredrag och användbara länkar som vi hoppas ska komma till användning och allmänt underlätta i barnkardiologens vardag. Bläddra gärna bland mappar och användbara länkar på sidan så kommer du att finna vad du letar efter….kanske visum-ansökan för USA-resan?

Styrelsens arbete….forts

Styrelsen för föreningen använder denna sida för att dokumentera sitt eget styrelsearbete för alla att kunna se, men huvudsakligen för att föreningens medlemmar och andra i behov av sidans innehåll, fort skall kunna nås av information.

Sidan är under ständig utveckling på sitt eget amatörmässiga sätt men går naturligtvis att förbättra ytterligare med hjälp av besökarens konstruktiva kritik och förslag på förbättringar och förändringar och vi blir mycket tacksamma för alla bidrag i den riktningen.

Skicka gärna era kommentarer.

Jan Bergils
webbansvarig